Kvítok Toaletný parfém (Eau de Parfum) SENSES - Fruity, 30 ml

Kvítok Toaletný parfém (Eau de Parfum) SENSES - Fruity, 30 ml

Uniknite do sveta fantázie a zábavy s hravou vôňou kolekcie Fruity. Svieže ovocné tóny pozvoľne prechádzajú do kvetinového srdca a dopĺňajú tak vanilkový základ. Fruity podčiarkuje optimizmus a vyvolá skvelú letnú náladu aj počas chladnejších dní.
Dostupnosť: Zostáva 5 ks
Výrobca:Kvítok
Min. trvanlivosť:30. 9. 2027
Kód produktu: 134sk101
23,90 €
-
ks
+
Neobsahuje žiadne živočíšne zložky, čo platí pre všetky naše produkty, a preto sú vhodné pre vegánov a vegetariánov.
Produkt neobsahuje žiadne geneticky modifikované organizmy.
Produkt ani jeho zložky neboli testované na zvieratách.
Neobsahuje zložky poškodzujúce životné prostredie ani vodné ekosystémy ako sú napr. fosfáty, ropné deriváty, chlór, syntetické parfumy, farbivá, enzýmy, odpeňovače či rozjasňovače.
Obal produktu je recyklovateľný.
Neobsahuje zdraviu škodlivé chemické látky ako sú napr. škodlivé sulfáty (SLS a SLES), ropné deriváty, parabény, PEG (polyetylénglykoly).
Produkt obsahuje minimálne 95 % prírodných rastlinných zložiek.
*Pre viac informácií kliknite na príslušnú Ikonu v zelenom kruhu

Kvítok Toaletný parfém (Eau de Parfum) SENSES - Fruity, 30 ml

Toaletný parfém (Eau de Parfum) SENSES – Fruity, 30 ml

  • svieža ovocná vôňa, perfektná na leto
  • ideálne balenie do kabelky
  • praktické použitie

Použitie:

Toaletný parfém aplikujte priamo na pokožku (pulzné body tela) – krk, vnútorná strana zápästia, vnútorná strana lakťa, vnútorná strana kolena, za uši… Nechajte, nech sa parfum vstrebe, po pokožke nešúchajte napr. zápästím o zápästie, teplom sa uvoľňujú vonné zložky rýchlejšie a výdrž klesá.

Nepoužívajte na citlivú a podráždenú pokožku. Zabráňte kontaktu s očami. V prípade ich zasiahnutia, oči vypláchnite veľkým množstvom vody. Uchovávajte mimo dosahu detí. Uchovávajte

mimo dosahu tepla, horúcich povrchov, iskier, otvoreného ohňa a iných zdrojov zapálenia.

SENSES by Navia je kolekcia produktov vzácnych prírodných vôní, ktoré kombinujú čisté esenciálne oleje podľa princípov umenia parfumérstva pre vytvorenie nezabudnuteľného zážitku pri používaní.

Toaletný parfém v sklenenom flakóne s rozprašovačom je tvorený alkoholovým základom obsahujúcim 20% podiel esenciálnych olejov a prírodných aromatických látok z rastlinných surovín.

Charakteristika vône Fruity

Top notes (Hlava)

Hlava vône vytvára prvý dojem, ktorý trvá niekoľko minút. Začína obvykle sviežimi citrusovými, kvetinovými či ovocnými tónmi, ktoré rýchlo prchajú.

Middle notes (Srdce)

Srdce vône sa objavuje po odznení prvých tónov parfému. Trvá 2-3 hodiny. Tvoria ho väčšinou ťažšie arómy s charakteristickým rázom podľa typu parfému.

Base notes (Základ)

Základ vône tvoria zložky, ktoré sa uvoľňujú najpomalšie a pretrvávajú počas 3-4 hodín a dlhšie (v závislosti od typu pokožky). Vôňa postupne na pokožke dozrieva a základ sa nesie väčšinou v duchu sladkej krémovej vône či zemitých a drevitých tónov.

Intenzita a výdrž vône záleží od typu pokožky, pretože zložky vône reagujú s látkami na pokožke u každého inak a vytvárajú tak charakteristickú individuálnu arómu.

Podľa príslušnej normy je na základe množstva vonnej kompozície tento výrobok označený ako Eau de Parfum (EdP).

O Kvítku:

Martina na Slovensku vyštudovala chémiu na Lekárskej fakulte a mala ideu spojiť najnovšie poznatky so znalosťami našich babičiek a prababičiek z prírodného liečiteľstva.

Tým dala vzniknúť kozmetike, ktorá je jednoduchá, ale napriek tomu účinná. Spojenie prírodnej liečivej sily a vedeckých poznatkov viedlo k vzniku kozmetiky Navia. Vývoj produktov konzultuje s dermatológmi tak, aby vznikli skutoční pomocníci pre starostlivosť o najväčší orgán nášho tela. Na kozmetické problémy sa pozerá komplexne, vývoj receptúr a riešení problémov konzultuje s dermatológmi z prestížnej slovenskej kliniky. Idea prírodnej kozmetiky Martinu pohltila a stala sa pre ňu vášňou.

Martina so svojou firmou vyhrala v súťaži Podnikateľka roka 2017 ocenenie Úspešná Živnostníčka a Mladý inovatívny podnikateľ 2019!

Navia - z latinského "sila prírody".

V roku 2019 bolo nutné celú firmu premenovať, a preto sa z Navia stal Kvítok. A prečo ten? Základom kozmetiky sú rastliny a kvety, preto voľba nového názvu bola naporúdzi. Preto po zásahu vyššej súdnej moci bolo premenovanie na Kvítok jednoduché. Či už hľadáte produkty Navia alebo Kvítok, vždy nájdete tú najvyššiu kvalitu a tie najčistejšie ingredience.

Vhodné aj pre: 

Vegánov a vegetariánov 

Prirodzene vegan, 100% vegánsky produkt

Neobsahuje: 

Živočíšné zložky.

Balenie:

Sklenený flakón s rozprašovačom pre pohodlnú presnú aplikáciu.

Zloženie:

Alcohol (78% vol.), Aroma (zmes 100% čistých parou destilovaných esenciálnych olejov a prírodných aromatických látok z rastlinných surovín), Aqua, Triethyl Citrate (rastlinný ester k.citrónovej), *Citronellol

*vyskytujúce sa prirodzene v siliciach

Ďalšie informácie:

Všetky výrobky značky Kvítok nájdete tu.

Celkový prehľad:

 Zaradenie Kozmetika
 Forma Toaletný parfém
 Obsah 30 ml
 Časť tela Pokožka - krk, vnútorná strana zápästia, vnútorná strana lakťa, vnútorná strana kolena, za uši.
 Pre koho Dospelý
 Značka Kvítok
 Originálny názov Toaletný parfém (Eau de Parfum) SENSES – Fruity
 Výrobca Ing. Martina Dudová Buď kreatívny, Janka Kráľa 416/17, Humenné 066 01


Certifikáty

 

Kvítok


PRVÁ SLOVENSKÁ RUČNE VYRÁBANÁ KOZMETIKA, ktorá získala oprávnenie pre používanie medzinárodne uznávaného loga spoločnosti Cruelty Free International Leaping Bunny (predtým známe ako certifikát HCS – Humane Cosmetics Standard) – jediný celosvetovo platný certifikát pre kozmetické spoločnosti, ktorých výrobky (vrátane jednotlivých zložiek) nie sú testované na zvieratách. Všetky produkty (a tiež suroviny, ktoré v nich používajú) boli schválené a spĺňajú prísne kritériá Cruelty Free International Leaping Bunny programu, zlatého štandardu pre „cruelty free“ kozmetiku.

Hodnotenie


Tento produkt zatiaľ nikto nehodnotil. Buďte prvý a podeľte sa s nami o vaše skúsenosti.


Hodnotiť produkt môžu iba prihlásení používatelia.

Položit dotaz k produktu

Zákazníci ďalej kupujú